måndag 7 augusti 2017

Dagis album - Project Life style del 2

Hejsan!
I kväll har jag fyra mer album sidor från mitt dagis album att visa. Sidorna är gjorda med lite udda project life plastfickor som jag inte har velat använda i mina vanliga album. Jag kunde använda dom i dagis albumet för att sätta in lite teckningar och så.


Första sidan:
 Fotografierna är tanga min första dag på dagis. 



Andra sidan:
Till en början gjorde jag sidorna vart efter dom satt i ursprungs albumet, men jag märkte att dom inte satt kronologiskt. Fotografierna på sidan ovan kommer från slutet av min dagis tid.


 Tredje sidan:

Vi gjorde fot och hand avtryck och jag klippte ut själva trycken och satte in dom tillsammans med fotografierna tagna vid tillfället.



Fjärde sidan:




Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar