söndag 11 juni 2017

Babyshower present: Virkad babyleksak och kort

Hejsan!
I början av veckan var jag på en väns babyshower och självklart tog jag med en present. Det blev lite stressigt för jag hade beställt en present som aldrig kom och jag väntade in i det sista på den. Så samma morgon som det var fick jag inse att den inte skulle komma och fixa en ny present.

Jag köpte en liten mjukiskanin på affären och satte en fin liten spets rosett på den och sen virkade jag ihop en liten babyleksak. Inget jätte avancerat men jag tycker att den blev gulligt. Jag gjorde så klart ett kort till! Temat för allt blev turkost och gult eftersom jag visste att en annan vän hade slagit in sitt paket i turkost och du egentligen gick ihop tillsammans med alla presenter.





Jag blev väldigt nöjd med presenterna speciellt eftersom jag bara hade några få timmar på mig. Det var roligt att göra ett baby kort för en gångs skull  och jag är lite sugen på att göra fler.

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar