måndag 5 juni 2017

Art Journal sida 10

Hejsan!
Jag jobbar vidare med min Art Journal blandat med allt mitt andra pyssel. När jag gjorde den här sidan ville jag fokusera på mina nya Distress Oxide inks. Det blev en vårig och lite messy sida, vilket alltid är kul!
 Min materiallista:
- Överblivna scrapbook papper
- Mod podge
- Liquitex Clear gesso
- Pebeo Modeling Paste
- Panduro Quick Glue
- Distress Oxide i färgera Worn lipstick, Cracked Pistachio
- Distress Paint i Victorian Velvet
- Distress Stencil
- Tim Holtz Small Talk
- Heidi Swap Colour shine i färgerna Seafoam, Blush och Ocean






Distress färgerna passade utmärkt med några av mina Colour shine och tillsammans fick sidan en härlig shine!
Förhoppningsvis blir det en hel del pyssel framöver då jag lämnade in min sista skoluppgift för den här terminen i fredags. Jag har en del jobb och volontär pass inplanerade den här sommaren, blev schemat blev inte allt för fullbokat så det är skönt. Så pyssel here we go!

Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar