tisdag 16 maj 2017

Januari 2017 Lay Outs

Hejsan!
För januari månad har jag gjort två Lay Outs utöver dom Project Life sidorna som jag redan har visat.
En sida blev en liten dokumentation av mitt 1000:e blogginlägg här på bloggen och den andra är såklart mer marsvins foton! I Januari fick vi vårt tredje marsvin så LO'en har en liten grupp bild och en med en marsvins rumpa.


Marsvins Lay Out!

Eftersom jag hade två foton blev det lite sparsamt dekorerat. Jag har använt mitt utav mina main Hip Kit till båda LO och sen har jag tagit in lite extra saker från mitt lager.




 Blogg Lay Out!

Jag har helt kär i fjärils pappret, det är så otroligt sött och har så fina färger. Jag använde även ett mönsterpapper som min bakgrund vilket jag inte brukar, men eftersom det var ett ganska simpelt och nedtonat papper så tycker jag att det fungerade. Det blev även en lång titeln vilket är lite annorlunda då jag ofta skippar titeln helt.



I dag har jag en självstudie dag, vilket betyder en hemma dag! Jag kommer nog få till en liten blandning av både plugg och pyssel, sen i kväll blir det bio. Så inte helt fel om du frågar mig.

Ha en toppen dag och tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar