fredag 28 april 2017

Project Life 2016 Starter Page

Hejsan!
Nu är det officiellt över! Mitt album för 2016 är äntligen klart. Under lovet gjorde jag klart min första sidan till albumet så nu kan jag sätta igång med årets album. Det drog ut lite på tiden eftersom min fotoskrivare gick sönder, men nu har jag ju köpt en ny så det är bara att köra på!


Jag har haft samma "tema" på mina första sidor för albumen för 2014, 2016 och 2017: svart, vitt och guld. På dom här sidorna har jag några foton från årets höjdpunkter, vilket är varför det alltid är den sista sidan jag gör. I år har jag några resebilder från Thailand, Wien och London, jag har ett foto på våra älskade marsvin som flyttade in till oss och självklart lite bilder med vänner och familj!







Eftersom jag jobbar med begränsade färger och dekorationer så gick det väldigt snabbt att sätta ihop. 

Tack för besöket och ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar