lördag 1 april 2017

Art Journal sida 7

Go kväll!
Tidigare i veckan gjorde jag en ny sida i min Art Journal. Jag var inställd på att jobba med gult och cirklar, men jag la även till rosa och det blev lite samma färgtema som jag hade till Sida 2.


Det första lagret jag gjorde var lite olika remsor av washitejp, men det blev ganska täckt.
Efter det la jag lite gesso och började fixa med färgerna. Cirklarna stansade jag ut från lite project life kort som jag hade över och sen ritade jag lite cirklar runt det och limmade fast lite paljetter.





Utöver lim använde jag även:
- Marabu's Akrylmousse i ljusgult samt Gesso från Panduro
- Distress Paint och Spray stain
- Dylusion Spray
- Akryl spray och Acrylic Marker från Panduro
- Posca pen
- 4 olika Faber Castell Gelatos
- Vita paljetter
- Blandad hög med washi tejp, bla från Panduro och We Are Memory Keepers


Tack för besöket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar