lördag 25 mars 2017

November 2016 Lay outs & Project life

Hejsan!
I dag ville jag visa ett par till sidor i mitt scrapbook album. Jag hade inte så många bilder för november så det blev bara en enkelsida med Project Life och sen två vanliga Lay outs.


Project life! Det blev lite random bilder för den här månaden, men det är lite kul för då blir det lite variation. Jag fortsatte att jobba med mitt kit , vilket gjorde att det hela gick ganska snabbt och det var enkelt att få ihop.




Lay Outs!
Det blev två ganska luftiga sidor men det flyter bra ihop med månaden innan och efter.
På den första LO ville jag använda upp lite washi tejp som jag hade i mitt kit. Det är väldigt enkelt att byta ut möntrat papper och göra en washi grund istället. Men jag gjorde även en annan favorit för att använda upp små pappers bitar och det är att matcha ihop dom runt mina foton och sedan klippa ner runt om för att få en fin ram. Det är inget som sticker ut jätte mycket, men det ger en extra liten detalj.








Tack för besöket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar