lördag 18 februari 2017

Scrapbook kit och September Lay Out

Hejsan!
Min plan om att göra klart mitt 2016 album innan januari var slut misslyckades lite. Jag kom lite off track och sen dog min foto skrivare. Men nu har jag hunnit ikapp lite! Jag har bara tre eller fyra lay outs samt en Project Life front page kvar att göra.


När jag började med mina höst sidor, från september ungefär, tyckte jag att det var dags att säga hej då till mina sommar papper och dekorationer som jag hade använt. Jag bestämde mig för att sätta ihop ett eget litet kit med en blandning av gamla och nyare saker!

Jag valde följande:
Tre stycken 15x15 pappers block
Fyra set med mini bokstäver
Elva Project Life kort
Sju olika washi tejp rullar
Två packet med flairs
Två ark med etiketter
Ett set med chipboard dekorationer
Två förpackningar med klistermärks dekorationer
Ett packet med ramar
Två set med tags
Ett packet med mini post its
Ett packet med klistermärks fraser
Ett set med die cuts

Utöver det använde jag även lite andra saker från mitt lager för att bryta upp lite mellan Lay outsen/ PL sidorna. Här är den första Lay Outen som jag gjorde med kitet:

Fotot är ifrån min födelsedag när jag och min partner gick ut och hade lite födelsedags fika.





En väldigt pastellig sida. Det kändes som en bra övergång från sommar sidorna och jag använde bland annat dom fina glittriga klister stjärnorna eftersom jag använde dom en del på dom tidigare sidorna. 

Tack för besöket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar