fredag 30 december 2016

Art Journal sida 5

Hallå!
Den här sidan i min Art Journal gjorde jag i början av december när det faktiskt fanns snö på backen. En enkel färg kombo med mycket struktur.

 Jag använde bland annat: Liquitex clear gesso, Pebeo Modeling Paste, vitt silkespapper, ostduk, microbeads, Marabu's Akrylmousse och Art Spray, Distress ink, löst snöglitter och lim, glitteriga snöflingor stickers från Panduro, ren stickers från Pink Fresh Studio, akrylfärger i olika blåa nyanser samt silver och vitt.





Eftersom jag har målat så mycket dom senaste veckorna har jag inte gjort så mycket annat pyssel. Jag skulle vilja göra klart mina Project Life sidor för resten av året, men jag tror inte att det blir aktuellt just nu. Kanske att jag blir klart i januari om jag har tur/tid.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar