fredag 12 oktober 2012

Brädspel Drömslottet

Hemma! <3
Eller ja, jag kom hem i onsdags men då spenderade jag tid med min saknade kille och i går var jag och provjobbade!Vilket var jätte kul, och alla var jätte snälla. :) Jag har nu ialla fall fått ett extra jobb på en leksaksbutik i Södertälje! Dom har ett grymt sortiment och jag blev nästan lite förvirrad när jag skulle gå runt och titta, SÅ.MYCKET.LEKSAKER!

I alla fall! Här kommer lite bilder på ett tidigare köp!
Ett fint exemplar av Brädspelet; Drömslottet!
Spelet är komplet och utan några större skador, det kostade mig 200 kr med frakt vilket jag tycker är helt okej när det är så fint :)




Spelet är verklige underbart gjort! Här är lite av mina favorit "bilder":




Här är lite bilder på mina spel:
Jag har verkligen fastnat för pony-spel ^^' Jag köpte även med mig två stycken på konventet! Dock är dom i mycket sämmre skick och jag har inte kollat om dom är kompleta än. Får återkomma om det!

Jag ska försöka ta lite bilder på mina fina köp från konventet, samt på lite andra söta saker jag köpt i London :)
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar