måndag 11 april 2011

Projektutställning

I dag så hade vi vår projektutställning. Vi mötes i skolan kl 10, packade in de stora sakerna i en bil och körde ner det till stadshuset. Jag satte ut mina saker på en 3x2m vägg och det var knappt att allt fick plats. Projektet är allt jag har tänkt på de tre senaste veckorna, så nu när det är över är jag ganska slut. Jag har jobbat ca 140 timmar på mitt projekt och ytterligare 10 timmar på att förbereda för utställningen. Nu är det vara redovisning på onsdag och sen lämna in en rapport om några veckor sedan är det över! Nu är jag väldigt trött och orkar inte skriva mer men kolla gärna bilder!
Min utställningsdel:
 Cosplay nummer 1,Poppen från Children of Mana:

 Hatt till dräkten:
 Cosplay nummer 2,Pokemon Trainer Red från Mangan:
 Virkade pokemonbollar, pokemon badges i lera och en keps jag målat med textilfärg
 Skjorta till Cosplay nr 2:

 Cosplay nummer 3,Noel Vermillion från BlazBlue:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar